Пн-Пт: 09:00-18:00

Ваш кошик порожній!

Як один негативний відгук може вбити репутацію інтернет-магазину

Як один негативний відгук може вбити репутацію інтернет-магазину

2018-08-16 10:49:44   51

Відгук - це своєрідна віртуальна форма спілкування між майбутніми клієнтами і власниками інтернет-магазину. Хороший чи поганий, він як сигнал для покупців. Звичайно, якщо людина залишила негативний коментар, потрібно побоюватися за репутацію всього підприємства. Емоційний і необ'єктивний, на перший погляд, але він є, і вже формує думки про продукт інших покупців.

Колись такий негатив клієнт писав в книгах скарг, в яку рідко хто заглядав. Відповідно такий відгук не міг заподіяти багато проблем власникам. Але у випадку інтернет-магазинів, поганий коментар може просто знищити онлайн бізнес, оскільки він постійно на виду. Його бачать тисячі, якщо не мільйони людей. Уявіть, скільки покупців і грошей можна втратити.

Люди в більшості випадків читають те, що пишуть про товар ті, хто його вже придбав. Це своєрідна страховка при придбанні товару онлайн, де його не можна помацати і оцінити. Така інформація з перших рук і вона має, повірте, велику силу.

Пам'ятайте, що один негативний відгук дорівнює 10, а то і 100 позитивним. Часто клієнт заходячи на сторінку інтернет-магазину хороший відгук вважає як куплений. Подібна недовіра цілком нормальна, але вона свідчить про нестачу позитивної інформації про підприємство. Погані відгуки, як скандали і катастрофи, запам'ятовуються найбільше, крім того, люди частіше дочитують їх до кінця.

Хороша репутація в мережі - це більша кількість клієнтів і прибутку відповідно. Тому потрібно постійно піклуватися про гарний імідж, розвиватися і отримувати визнання в своїй галузі.